vendredi 3 mai 2013

A night out !



ENGLISH. So yesterday I went out with some friends at night. We decided to buy chips, drinks ... and to sat on the grass as it was a pretty 'hot' day in Paris. It was really nice and we went to a really nice area! When I went back home, I told myself that I should take some pictures of my outfit. So I took a few pictures. I'm sorry for the bad quality of the pictures. It was kind of late but you still get a general idea of what I am wearing :)

I am wearing a beige coat ( Trench), that I paired with a pink-ish scarf & black skinny jeans. I also wore heals and I regretted instantly... The grass was still kind of wet and so I let you imagine what happened ... 

FRANÇAIS. Hier j'ai décidé de faire une petite pause dans la révision de partiels ! Avec des amis, nous avons donc décidé d'acheter des boissons, des gâteaux, des chips et de nous mettre dans l'herbe près des Invalides. Quand je suis rentrée chez moi je me suis dit que je devrais prendre une photo de ma tenue pour vous monter. Je suis désolée pour la qualité, je sais qu'elle n'est pas bonne, mais il était tard, et c'est surtout pour vous donne une idée générale ! 

Je portais un trench beige, que j'ai mis avec une échappe rose/beige. Et un skinny jeans. J'avais aussi mis des talons; mais j'ai vite regretté ... L'herbe était encore un peu humide, donc molle ... 

ESPAÑOL: Ayer, he salido con amigos. Decidimos comprar bebidas y patatas fritas. Fue muy agradable y el tiempo fue bueno. Cuando llegué a casa me dije : debería tomar una photo de mi equipo ! Disculpame para la calidad de mi foto ! Fue muy tarde ... Oh, y para mi español también ! No es bueno, yo lo se ! 

Llevaba una gabardina beige, una bufanda de color rosa y  botas, pero pronto me arrepentí ! 


Trench : Comptoir des Cotonniers - 185euros
Echarpe : H&M - 4,95 euros (2011)
Skinny Jeans : GAP - 65 euros
iPhone Case : Incase ( Chez Colette ) - 35 euros



2 commentaires:

  1. Thank you for your sweet comment on my blog! I hope you have a good time in Madrid and good luck with your finals! We can do this! X

    www.laurettie.blogspot.com

    RépondreSupprimer